آموزش زبان انگلیسی همین الان ثبت نام کن!!

مکالمه خوش آمد گویی در زبان انگلیسی

خوش آمدگویی در انگلیسی

 

حتما برای شما هم در زندگی روزمره مواردی پیش اومده که بخواین به مهمان خود خوش آمد گویی کنید. مهمان و مهمانداری کردن در هر فرهنگی بی شک جز موارد ضروری آن فرهنگ است و روش ها و عبارات صحیح برای ابراز خرسندی از ورود مهمان ، خوش آمد گویی کردن در انگلیسی به چند روش رسمی و غیر رسمی قابل بیان است در این درس که از سری دروس مکالمه انگلیسی میباشد موارد زیر را فراخواهید گرفت:

 

  1. عبارات انگلیسی مربوط به خوش آمد گویی در انگلیسی

  2. عبارات جایگزین “سفرت چطور بود؟ ” در انگلیسی

  3. تعارف کردن خوراکی و نوشیدنی در انگلیسی به مهمان

  4. پرسیدن درباره مدت اقامت

 

 

خوش آمدگویی در انگلیسی
روش های خوش آمد گویی در انگلیسی
در بدو ورود مهمان به منزل یا هتل شما باید به رسم ادب به مهمان خود خوش آمد بگویید اما همانطور که قبلا هم ذکر شد روش های زیادی برای خوش آمد گویی وجود دارد که بعضی رسمی و بعضی غیر رسمی است که در جدول به همراه فایل صوتی گنجانده شده است:
[wptb id=559]

 

سفرت چطور بود در انگلیسی
روش های پرسیدن سفرت چطور بود در انگلیسی
قطعا بعد از اینکه به مهمان خود خوش آمد گفتید و مهمان شما در منزل شما نشست برای باز کردن سر صحبت شما میتوانید سوالاتی مرتبط با سفر که میتواند بیشتر درباره کیفیت سفر است بپرسید، یکی از متداول ترین سوالات در این زمینه How was your trip? است که باید دقت داشته باشید که هیچگاه ما نمیگوییم How was your travel? پس هیچگاه نمیتوان در این سوال بجای Trip از واژه Travel استفاده کرد. الان وقت این است که بریم و عبارات دیگه ای در انگلیسی یاد بگیریم در جدول زیر تمام عبارات ضروری برای این امر گنجانده شده است:
[wptb id=574]
تعارف کردن غذا و نوشیدنی در انگلیسی
انواع روش های تعارف کردن غذا در انگلیسی
خب مهمان تازه رسیده نیاز به رسیدگی هم داره و وقت اینه که از مهمان پذیرایی لازم انجام بشه اما برای تعارف کردن غذا و خوراکی در انگلیسی از چه عباراتی میتوان استفاده کرد اصلا نگران نباشید چون برای این موضوع جملات زیبا هم رسمی و هم غیررسمی در جدول زیر گنجانده شده است، پس بریم و یادشون بگیریم:
[wptb id=578]

چند روز اینجا میمونی

بعد از اینکه مهمان شما نوشیدنی خود رو میل کردن سر صحبت رو باز کنید و از عبارات زیر برای پرسیدن درباره مدت اقامت مهمان و یا اینکه مسافر قبلا تجربه سفر به شهر شما را داشته اند یا نه بپرسید. علت این گونه سوالات بیشتر به منظور برنامه ریزی هایی است که شما برای گرداندن مسافر خود دارید میپرسید پس بهتره خیلی خوب از جدول زیر یاد بگیرید:
[wptb id=576]

الان که درس خوش آمد گویی در انگلیسی رو یاد گرفتین وارد آزمون مربوط به این درس بشوید

ورود به آزمون

مطالب مرتبط
1 دقیقه

مکالمات ضروری در انگلیسی- Do you speak English?

مسلم حسین زاده

A: Excuse me. Are you American?B: NoA: Do you speak English?B: a little, but not very wellA: How long have you been here?B:two monthsA: what do you do for work?B: I’m a student. how about youA: I’m a student too. A: ببخشید. شما آمریکائی هستین؟B: نهA: آیا انگلیسی صحبت میکنید؟ (توانائی فرد)B: یه کمی، اما […]

3 thoughts on “مکالمه خوش آمد گویی در زبان انگلیسی

  1. متشکرم از شما
    انشالله که مفید بوده باشه

    می 12, 2021 - 19:00
  2. ناصر رهبر

    سایت خوب با مقالاتی بسیار بی نظیری دارین

    اکتبر 18, 2023 - 02:44
    1. درود بر شما
      خوشحالم که نظرتون درباره ما مثبت بوده

      اکتبر 22, 2023 - 11:55

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal تومان0